Hvordan ser livslang læring ut etter koronaen?

Digitale dilemma i Aftenposten: Hvordan ser livslang læring ut etter koronaen?

Koronapandemien har satt opp farten på omstillingen av arbeidslivet. Varehandelen er bare ett av mange eksempler. Det tok ti år, fra 2009 til 2019, for netthandelen å vokse med ti prosentpoeng som andel av all detaljhandel i USA. Under korona har det tatt åtte uker for andelen å vokse med nye ti prosentpoeng. Vi må oppdatere vår kompetanse langt oftere enn før. Da oppstår et dilemma i avveiningen mellom kvalitet og responsevne, skriver Håkon Haugli, administrerende direktør i Innovasjon Norge, og Camilla Tepfers i sin ellevte kronikk i serien om digitale dilemma i Aftenposten.Les kronikken her.

Forrige
Forrige

Er norsk politikk mer delt enn vi liker å tro?

Neste
Neste

Brygger på digital markedsplass for rundballer