inFuture er bidragsyter til sølv i årets Gulltaggen!

Årets utgave av Gulltaggen gikk av stabelen forrige uke. Reklamebyrået Carat, med Dyreparken som kunde og inFuture, Fluxloop og S&B-N som samarbeidspartnere, vant sølv i kategorien "Mobilmarkedsføring".

Prisen ble tildelt for markedsføringscaset "Kaptein Sabeltann og Klatremus når nye digitale høyder" for utnyttelse av bevegelsesdata til målrettet markedsføring med gode resultater. inFuture har bidratt med analysene av bevegelsesdata fra nettvarder/beacons, definering av nye kundesegmenter basert på mønstrene i dataene og tilpasning av reklamebudskap/kreativer til definerte segmenter. Kampanjen var en del av INSITE-prosjektet (2016-2019), hvor inFuture var prosjektledere og Dyreparken prosjekteiere.

Vi gratulerer våre medprisvinnere!

Forrige
Forrige

Digitale dilemma i Aftenposten: Europa inn i den digitale solnedgangen?

Neste
Neste

Digitale dilemma i Aftenposten: Når forestillinger forkles som fakta på nettet